teringat , teringat dan teringat :'(



hey reader . keyh t0day aku ase cam na demam aje . asyik bersin-2 je , dari at sk0la lagi . agak berhingus jugak aku harini , ahaha . watlek(Y) .

wehh k0rang , td an baru je lepas denga lagu DADALI - DISAAT AKU MENCINTAIMU .keyh , bila denga lagu tuh ken . tetiba aku teringat at arwah . aduyaii , wehh asal susa sangat na lupakan dia wehh ?? letih lahh wehh , airmate ni ta suda mengalir . aku benci airmate yg mengalir ni . aku perlu kan s0me0ne yg b0leh buad aku lupakan dia . t0l0ng lahh . setiap kali teringat asyik menangis , letih lahh . aku ni buad dia ta aman je at sane . tensi0n gila lah kan :'( tp sedih aku ta seteruk dulu , sbb aku da ade kwn yg sanggup teman aku and sudi denga masalah aku , sriously . mula FALL IN LOVE at dia <3 tp kt0rang tak0t t0k bercinta , sbb kalau bercinta nty senang clash and cepat putus kwn , s0 kt0rang buad kputusan t0k berkawan je :) aku mula happy berkawan ngan dia , kdang-2 kt0rang bgad0h . tp mulai skrang aku na elak dari gad0h sbb tak0t dia rimas . aku ta na mengade-2 ngan dia . aku na dia senang berkawan ngan aku . that's all :D

* SAYA SAYANG AWAK HANAFIAH <3

No comments: