Welc0me Back To Sch0ol :)



Hye reader's :)

sk0lah da bermula ,s0 jarang lahh aku na mengupdate bl0g ni , lagi-2 tahun ni aku ade exam penting , SPM ... mwehehe , kecut pulak ngan SPM ni , ayah kate , kalau gagal t kawin je ^^' . errr aku tana 0hh kawin muda , t membe-2 tengah enj0y , aku kene d0k umah jage anak , ape cite tuh ? hahahaha , 0ke0ke, lupakan , tahun ni sk0lah , still dpt klas yg same mcm tahun lepas , teng0k muka budak-2 yg sama , alahaii , tp tape , d0rang suma happening je , mwehehe .

k0rang-2 yg amek SPM tahun ni , aku wish g0od luck lahh t0k k0rang , h0pe kita same-2 lulus dlm suma exam tuh nanti , hehe , saje wish awal , ta salah and tade 0rang marah p0n kankankan ??? 0ke 0ke , that's all , ta tahu na tulis pew ag ,

f0r student 5A3 SMK SKI , g0od luck auww k0rang , sayang k0rang , muahaha :face56: .

:65: 2|0|1|2 :66:

No comments: