(: Pusing Sekitar Kelantan :)


 
 
Hye Reader :) Korang Sihat ?? 0hh ALHAMDULILLAH laa kalau sihat :)


0hh , lama ta update bl0g ni , alahaii , rindu na BERCELOTEH :) hehehe , keyh act aku baru je balik SEMENTA ni , aku g mana ?? hey hey , ta tahu ke aku balik ke KAMPUNG HALAMAN ??? dekat mana ?? dekat KELANTAN laa sayang :) lame jugak tau aku balik sana kali ni , dari 15 DEC 2011 hingga 20 DEC 2011 , lama kan ??? hehehe ,

First day sampai sana , aku d0k rehat sekejap then g kedai pakcik t0k sarapan , sedapp makan nasi KERABU , nyumnyum :) lepas tu balik rumah , then tengah hari sikit aku TEXTING abang kesayangan , untuk apa text dia ??? mwehehe , untuk jadikan dia DRIVER laaa , KEJAM ken aku ?? terpaksa laa sayang , sebab hari tu tade driver , s0 mintak t0l0ng dia laaa , mwehehe , kesian diaa kene bwk kt0rang g KOTA BARU , tp tape , dia ta kisah , bak kata mak 'SEKALI SEKALA' , mwehehehe , pandai-2 je mak ni :)
haaa , ni muka penat dia ,alahaii kesian nye kau ni abang FAUZI , s0rry yaa , pr0mise ta menyusahkan kau lagi :)

Lepas berape hari tu , aku g MUNDOK (THAILAND) , wahh bet si0tt , naik SAMPAN , keyh , agak NGERI jugak laa kan , mane ta nye , naik RAMAI-2 , then sampan tuh TERHOYONG HAYANG , buat nye aku JATUH time tuh , ta ke MATI LEMAS aku at arus yg deras tu ??? hehehe , ta kesah , aku da SELAMAT da p0n , mwehehe , kali ni banyak auw kita BORONG , kita beli SHAWL , TEDDY BEAR , macam-2 lagi lahh ,
DA NA SAMA BESAR KAN KAN ??? MWEHEHE :D


Malam hari tu pulak , aku g WAKAF CHE YEH , pusing-2 sana , sebab na cari JERSI , act suma tuh ade 0rang KIRIM :) sampai at satu kedai KASUT tuh , aku teng0k ada kasut LAWA , ape lagi , beli lahh , hehehe , and kees0kan harinya , aku da kene gerak balik KLANG :) w0haaa , banyak PENGALAMAN si0t at sana , ayah kata kalau SERONOK , pergi laa lagi . mwehehehe , SAYANG AYAH , SAYANG MAK , SAYANG ABANG :)

*keyh cik nyna da penat menaip , selamat membaca :) il0vey0u <3

No comments: