...::: TERHARU :::...


 
 
hye reader :)
 
arini tetibe ase rajin plak na update bl0g ni , hehehe , yelaa kan , duduk kat umah ngan mak je tu yg b0san tu , keyh n0w aku na cite pasal si dia tuh lagi , SIAPA ??? ade laaa, hehehe .
 
mase ari SELASA , 13 DECEMBER 2011 , 00.39 AM , si dia tuh im aku dekat FB , dia kate aku ni baik ngan dia , and dia tana persahabatan kit0rang putus , mwehehehe , sweet gitu . aku p0n tana sbnarnye putuskan persahabatan ngan dia , sayang w0oo , dia baik sama wa . hehehe , batak ken ?? WATLEK (Y)
 
lepas dari tuh ken ken , dia kata dia sayang aku d0hh , walawehh , dup dap dup dap je jantung aku ni . hehehe (GEDIK) . tp dalam fikiran aku , tade laa sampai na bercintan cintun sama dia , anggap dia BESTFRIEND aje laa , ta percaya ???? pergi tanya dia sana . hahaha . 
 
SUMPAH tana kehilangan dia , nanti hidup aku sunyi lagi :'( . tp ken , ade bende yg buat aku terkejut pasal dia , * terkejut ke ?? cewahhh , k0rang tahu ta , yg dia berubah sekelip mata 0hh . dia da mula s0lat balik d0hh , baikk laaa dia , hahaha . harap-2 jangan laa berubah macam mula-2 aku kenal dia . ta sangg0p w0kk . hahahahah (GELAK JAHAT) .
 
k laaa , aku da kehabisan akal t0k buat cerita pasal dia ni , hahaha , k0rang na aku buat cita pasal k0rang gak ??? buat laa baik dengan akuu . mweheheheh . k laaa bubyeee

*SORRY NO PICTURE FOR THIS ENTRY :)





No comments: