mood tunggang langgang =='

hai , assalamualaikum k0rang camne ? mesti sihat-II je kann . hmmm da pagi ni , asal k0rang ta tid0 ?? na jadi burung hantu cam aku leteww . haha . hmm dah brape hari dah m0od aku ta center sikit , hmm kejap marah , kejap sedih , kejap suka , errr ==' aku p0n ta tahu lahh kenapa m0od jadi tunggang langgang cenggini ,maybe aku fikir pasal arwahh . pasal EX abang angkat aku and pasal SPM and pape jelahh , hmmm . aku selalu gak lahh menangis malam-II ,suma sebab aku rindu arwahh , sumpah aku ta tipu , aku rindu dia tahap ape dah ni . Allah je yg tahu perasaan aku , aku ta tahu na mengadu kat sape lagi . hmm , nacrita kat kawan-II mals pulak . sbb mesti d0rang ada hal masing-II kan ?? hmm tape lahh , handle sens0rang je perasaan ni . 0kk and n0w m0od aku ta centre gak sebab beliau . sp0ill . kbye

| TALKING TO THE MOON |

No comments: