:: Hadiah Istimewa Untuk Birthday Odaa Yang Ke-18 ::

 

Holla Holli Cikebum Cikebum , okey strait to the point , today 23 May 2013 birthday my cousin merangkap bff aku lah jugak , hehehe , walaupun rumah kami dekat tapi kami jarang berjumpa sejak tamat persekolahan *cehh ayat falsampah* haha , okey . so sekarang aku na wish birthday dia , bagi aku ni jelaa hadiah paling berharga yang boleh buat dia ingat aku sampai tua :'( haha *tetiba sedih* so for you Nur Nabilah Raudhah Binti Roslan please read this , pada pukul 1:38 AM , 23 May 2013 , aku na ucapkan selamat ulang tahun yang ke 18 untuk kau , semoga kau panjang umur , sentiasa dimurahkan rezeki , sentiasa diredhai Allah , sentiasa berada di samping keluarga yang tersayang dan aku harap persahabatan kita berkekalan hingga ke Jannah , Insyaallah :) and kat bawah ni aku sertakan beberapa keping gambar kau , seriously aku ikhlas update ni just for you sempena birthday kau ni . Ingat tau ni hadiah dari aku . hehehe . ta mampu na beli hadiah mahal mahal so ini jelaa yang dapat aku buat untuk kau :') harap kau sudi terima apa yang aku buat ni <3












Okey in je yang mampu aku buat untuk dia , harap sudi laa trima pemberian yang ta seberapa ni eh , aku sayang kau pendek :* :'(

No comments: