:: Hate this Feellings ::

 

Holla Holli Cikkebum Cikkebum :* hai korang . hehe . tadi tengok Vanilla Coklat then keluar lagu Astrid . weeeee , rindu masa kem bomba . hikhik . time tu lagu ni memang tengah meletops letops . hahaha . first time denga dekat fone Amirah Fadhilah tu . dah lama ta denga lagu tu sebenarnya . hmm rindu na pergi kem bomba :'( hahaha *tetiba je * sedar sikit Nyna . awak tu dah tua . ta payah na kem kem sangat . tunggu sambung study nanti ada kem baru follow . hahaha . okey . one more thing , kenapa ehh aku ta boleh na lepaskan Hanafiah untuk perempuan lain ? kesian dia , sebab aku sampai sekarang dia ta cari awek . padahal umur dia dah 24 tahun (2013) . Yaa Allah . serius aku ta rela kalau dia dah ada orang yang istimewa . hmm . bila dia tanya kenapa na cemburu mesti aku tade jawapan untuk soalan dia tu . aduhh . seksa nya rasa bila ada perasaan macam ni . na sangat dia bahagia tapi....... susah nya na terima hakikat kalau dia milik perempuan lain . Ya Allah , jauhkan laa perasaan sebegini :'(

* Dear Hanafiah Zainuddin , maaf sebab pendam perasaan terhadap awak . saya akan cuba terima hakikat yang awak ta kan pernah jadi milik saya :') terima kasih sudi jadi pendengar setia saya . saya sayang awak :*

No comments: