: kisah sepasang kekasih : (olahan idea)

 
hai , panas kan harini , tade kerja pulak na dibuat , tetiba terfikir na buat cerita sedih lagi , hehehe , akak dengan adik angkat suka baca , so ta salah buat ni untuk isi masa lapang dorang :) kalau awak ta suka , awak abaikan je tau :*

* Awak , kisah ni dah lama berlalu . sekarang ni mungkin awak dah lupa siapa saya . mungkin awak dah lupa segala yang awak dah buat dekat saya dulu , tapi saya ta pernah lupa awak , saya masih ingat sampai harini dan mungkin saya akan ingat selama lamanya :)

Saya ingat lagi masa mula mula awak na berkenalan dengan saya , awak upah kawan awak suruh mintak number fone saya , terkejut jugak saya tetiba ada lelaki yang saya ta kenal datang dekat dengan saya dan mintak number fone . dalam fikiran saya mungkin lelaki ni salah orang , tapi bila saya tanya untuk apa dia mintak number saya , katanya awak yang suruh sebab awak dah lama na berkenalan dengan saya . hahaha , so funny lah awak , ta gentle laa awak ni ! :)

Bila awak dah dapat number saya , awak terus call , kita berborak punya lah lama , al maklumlah , baru berkenalan kan , hehehe , saya suka kawan dengan awak  sebab awak ni macam gila gila jee . bahagia hidup saya . hehehe , lama jugak kita berhubung melalui fone je , last last awak buat keputusan na ajak saya keluar . hehehe , dalam hati saya memang melonjak lonjak lerr , alamak alamak cannot wait :D hehehe , saya tunggu awak depan rumah then awak sampai , dalam hati saya * perghh , handsome gila mamat ni * hahaha , gatal sungguh !

Dalam perjalanan tu ta habis habis kita berborak , asyik tergelak gelak jee , aduhh bagai na letup perut ni asyik tergelak jee . ta pernah saya rasa happy macam ni :* saya harap sangat saya akan kekal happy macam ni sampai bila bila , tapi semua nya hancur di tengah jalan sebab kawan awak bagi tahu saya yang dia nampak awak dengan perempuan lain . mula mula memang saya ta percaya . hinggalah saya nampak dengan mata kepala saya sendiri :'(

Kawan awak bagi tahu saya satu rahsia , sebenarnya awak berkawan dengan saya untuk mempermainkan saya je , awak bukan serius dengan saya , awak berpakat dengan kawan kawan awak yang lain , kalau awak dapat bercinta dengan saya , mereka akan bagi awak duit , Ya Allah , kejamnya awak , awak buat saya ni macam barang perjudiaan je , awak memang lelaki yang tade perasaan , awak kejam sangat !!! saya benci awak !!

Sejak dari tu saya ta jumpa awak lagi , kata kawan kawan awak , awak ditangkap berkhalwat . Ya Allah , itu lah balasan untuk awak , perempuan bukan mainan , perempuan juga bukan macam tisu , bila dah guna awak buang je macam tuu . moga awak berubah lepas apa yang berlaku ni :')

2 comments:

Mawardi yunus said...

Jagalah diri :) wanita itu hiasan dunia :)

CeritaSukaDukaNurAmalina said...

yup , terima kasih :)